Saturday 29 January 2011

Nissan Services Centre


Nape la, NISSAN tak buka services centre kat Kerteh/Paka ni. Everytime nak service Nissan SKYLINE aku mesti kena services kat Kajang or kat Kuantan. Seumur hidup pakai Nissan ni, baru sekali services kat Nissan Servies Centre (TAN CHONG MOTOR) susah nak mampos. Bukan nye aku nak services free, itu pon susah nak arrange,kena booking 2 weeks before. Apa daaa....dah la services lembab macam siput...

Kalo gi Bengkel Autorised by Nissan, sekejap jeee. Sonang tak bnyk tanye. Kalo tak disebabkan warranty memang aku services kat kedai tepi jalan je ni

Kehadapan Mr Tan Chong,

Diharap dapat menimbangkan permintaan saya supaya ada Bengkel yg di berikan atleast satu autorised bengkel di kawasan Kerteh, Kalau tuan rasa Kerteh/Paka tu sangat tak menarik perhatian untuk berniaga, kat Kemaman atau Dungun pon dah cukup elok

Sekian Terima Kasih

Nasib baik keta aku Ahciroku services kat mana2 pon bleh, good boy "achiroku" emmm....boy ke...hahahaa....lantak la labu...



No comments:

Post a Comment