Monday 29 December 2008

Bolehkah aku menjadi Golfer terbaik di muka bumi ini

Boleh ke aku main golf..kayu semua dah ada tp bila aku driving renge mcm x feel jee... Budak2 ofis mate aku siap ada buat class tp aku mmg x minat nak invole in this kind of sport...

Kita pukul, pastu kejar kat mana bola tu pegi, selagi x masuk dalam lubang, selagi tu la kena kejar je bola tu...kadang2 bila pikir mcm org bengong pon ada main golf ni...maye be aku cakap mcm ni sbb aku x de feel lagi kot..

Kadang2 bila bebual ngan golfer ni,PERGH...dia orang ni memang makan golf, tido gof, mandi golf...memang aku kagum laaa...semua nak kejar handy cap kecik jee...aku handy black ada laa...hahahaa

TAPI kan...aku rasa aku ni mcm berbakat besar je main golf ni...aku rasa if i give 100% commitment mesti aku setanding Tiger Wood and Vijay Sign...hehehe...TAPI boleh ke??? aku test driving range pon x sampai 100 m....emmmm...TP aku yakin kalo main masukkn lubang mesti aku power....hahahaa

Target aku kalo aku dah power dalam arena golf ni
1. Nak Kalahkan Bapak Mertua aku
2. nak Kalahkan Abg Ipar aku
3. Nak Kalah kan Bos aku, siang malam golf je cite dia....Adoi!!
4. Nak sebaris hebat ngan Tiger Wood
5. Nak buka business jual golf equipment, nak JV ngan Tiger Wood

Sebenonye aku berangan aku main golf bawa kayu 1, 2 je...memang sempoi la x yah bawa beg beso, tp aku memang power sampai menjadi idola mcm Datuk Nicol David...

ZZZZzzzz.....Bestnye berangan mcm mat jenin.....

No comments:

Post a Comment