Sunday 28 December 2008

Apa nak jadi...

To all muslim i would like to wish Happy Maal Hijrah 1430 H. Semoga kita dapat berhijrah ke yg lebih elok pada new hijrah ini...


Semalam aku jumpa sorg minah ni, kata nak beli lense aku, malangnye dia x nak beli sebab dia cakap lense aku ni buruk sangat and x sharp bila di gunakan..TAPI aku dah puas meyakinkan dia masa dia test lense aku tu, gmbr x sharp and dark bukan sebab lense tp sebab tangan amoi tu yg x bedung...skill x de... bila aku yg shoot aku tujuk kat dia terang, clear, sharp..buang masa aku jeee drive dr bangi ke amcorp mall...
CANON 28-135 IS USM for Sale!!. Berminat?? please sms to 012 3420089
Aku jual lense bukan apa, sbb nak clean dlm beg camera aku,bg ringan sikit..mggu lepas aku br je jual je jual sigma 70-300 kat sorg mamat ni...
My target for new year ni nak beli Canon lense 70-200 f2.8 USM (5 riban lebey tu rege dia) that why la akun jual semua lense aku...adoi payah juga giler kmera ni...tp aku janji dlm diri aku once i get this lense aku dh x beli lense lain lagi...biar body murah tp lense power...hehehehe...
Lense yg aku guna sekarang
1. Tamron 17-50 f2.8
2. Canon 28-135 IS USM (FOR SALE)
3. Canon 50mm f 1.8
4. Sigma 70-300 APO (SOLD) x best sgt guna...
Insyallah aku akan dapat mencapai impian aku.....

No comments:

Post a Comment