Tuesday 2 October 2012

Setahun berlalu

Mcm tak caya...dah setahun tak menulis blog gue ni...
Aku memang jenis malas menulis, that why kalo keje, rasa nak copy paste jee...tapi mmg tak bleh...so kena mereka ayat sendiri juga...kehkeh
That why dulu sekolah malas buat keje sekolah, kalo boleh tiru aku bantai tiru je orang nyee...janji exam datang jawab dengan ikhlas
Macam tak caye, walaupu aku dah control makan tapi sumpah susahnyeee nak kurus...kayuh beskal bagai, makan oat la semua tapi tak turun2...kena pose juga agaknyee..
Baru ingat, mcm mana la nak kurus, after kayuh beskal, makan berpinggan2..kehkeh..silap aku dohh
Skrg baru appreciate wife aku lipat, basuh & jemur  kain..keje ni tak penat tapi memag tak best...haha...tapi masa dok bujang boleh je buat keje mcm ni...maybe sbb skrg aku dah tua sikit...dah masuk umur 30an kot
Skrg ni pantang stop kat trafic light duduk row depan..mmg nak memikap jeee...sory keta Camry 2.4 baru dalam plastik yg berlagak ngan aku, walaupun keta wira buruk aku tapi ko kena tinggal ngan aku kat trafic light Kemasik, lenkali jgn berlagak nak cucuk2 highbeam aku..kan dah kena makan asap..
Welcome ieman to our family...yeayyy!!! dah ada anak boy...nnt bleh jaga kakak2 and adik2..

No comments:

Post a Comment