Sunday 27 March 2011

Nikmat Allah SWT

Sebelum ni i always heard "kita kena syukur nikmat yg di berikan oleh Allah SWT" i 'll support 100000000000000000 % this statement. Bila left knee ni sakit baru tahu betapa sukarnye keidupan those yg tak de kaki...can you imagine....Subhanallah.....Syukur pada mu tuhan....

Sunday, tak de major xtvt, cuma tidur lepak nengok F1...tu je laaa...mmg boring kan duduk kat Hospital ni....

After Datuk Dr Asri visit dia mintak nurse change the current balutan and cuci sikit..terus tanye nurse yg eskot dia...sapa yg buat ke? dia jwb dgn senyuman " jgn takut bukan nurse yg aku band tu" uh syukur..... :) actually pg tu i request to akak tu x nak nurse yg ganaz tu buat keje2 at aku...takut seh....aku rela nurse mak cik2 yg garang tp buat keje cermat dari yg bnyk mulut tp buat keje ganaz....

One Nurse Sabahan tu yg buat ni....rileks jee...ada 4 lubang..lubang yg besar tu tempat dia amek hamstng tendon ku and masukkan teleskot utk surgery process..yg kiri and kanan tu tempat dia ikat ligmen tu...rasaye cm tu laaa..
Ni la alat yg paling saya suka....hikhik...lega je lutut ni sbb dia sejuk....
Tong ni la yg simpan ice utk salur ke bandadge kat atas tu.
Ni ubat every morning, afternoon and malam kena telan...ngantuk seh....moffin bnyk agaknyeee
Kalo dan boring, ni la keje saya...shoot senja scenery from my room....




No comments:

Post a Comment