Monday 18 April 2011

Typical Orang Kitee

I'm very disappointed when
1) Bnyk sampah at public area, buang sampah mcm x de rasa salah, nape country like Singapore tu sgt bersih...belakang bangunan pon bersih giler, nape culture tu tak de kat org kita 1 Malaysia, I notice expecially after event sampah mmg bnyk giler....
2) Buang sampah from car, ada sekali tu muka awek ni punyala cun tp selamba buang sampah from her can and ludah sekali, adoai...kalo aku jd Putera Raja mmg aku reject awal2 awek mcm ni
3) Not panctual yg melampau, janji kol 9 tp smpai kol 11....pergh....
4) Bull shit driver, drive ikut suka hati je..speed tak bertempat..one case masa aku ondewei balik from Mall ada lalu satu jalan yg agak sempit and ada few bonggol, then ada la satu keta wajavo (Waja bodykit Evo) hijau compang-camping cucuk2 aku and nak potong, aku buat bodoh je laaa speed dlm 40 km/j, dia dengan selamba nak potong, aku pon tekan minyak utk lajukan keta seiring ngan keta dia bg dia x leh potong, bila dekat ngan bonggol, aku selamba langgo and terbang ngan steady, almaklum keta standart, mana ada sangkut...tp keta waja tu terbang and ada bunyi (PBABBBB!!!!!) benda sangkut kat jalan sbb keta dia loweret kot....hikhik... padan muka....hahaha.....
5) Suka menunjuk2
6) Pompuan tak cantek tp gedik yg melampau...pompuan cantek aku maafkan...haahaha...
7) Tak sabar suka potong Q tp kdg2 aku buat jg tp in very professional way

2 comments:

  1. hahaha...xtahan dgn statement "pompuan cantik aku maafkan"..typical lelaki..hehehe

    ReplyDelete
  2. baru la lelaki sejati...kalo ko nk cari suami, ko kena cari yg mcm tu...kalo x dia x normal....hahaha....

    ReplyDelete